Zaprezentuj swój produkt jak najlepsi! Zapytaj o ofertę!
Jak powstaje ekspozytor POS? – na przykładzie regału Jack Daniels
Wiemy jak ważne jest wyróżnienie produktu w sklepie. Zdarza się, że mamy wiele pomysłów, jednak nie wiadomo, który wybrać. Który z nich będzie sprzedawał nasz produkt najlepiej.
Członkowie zespołu dyskutują, przedstawiają różne koncepcje i rozwiązania, które często nie są spójne. Jednak gdy przychodzi moment wdrożenia projektu, trzeba zdecydować się na konkretne rozwiązania.
Tu z pomocą przychodzimy my – poznamy produkt oraz twoje potrzeby, dostosujemy projekt materiałów reklamowych nawiązując do wizji marki i przedstawimy go na wizualizacji.
Dzięki temu, oszczędzasz nie tylko tak cenny w kampanii czas, ale i środki poświęcone na szukanie kolejnych pomysłów. Powierzając nam projektowanie, masz pewność, że już za pierwszym razem przedstawimy Ci koncepcje dopasowane do Twoich potrzeb.
Pierwszym etapem jest przesłanie do nas briefu. Może się tam znajdować rozpisana część kampanii, której dotyczy ekspozytor, założenia ilościowe produkcji, materiały jakich chcesz użyć, powierzchnia jaką będzie zajmował ekspozytor w sklepie, Key Visual oraz wszelkie informacje, które masz na temat projektu – każda z nich może tu coś wnieść.
Jednocześnie liczymy na przesłanie nam materiałów potrzebnych do wykonania projektu, jeśli jest to coś łatwego do transportu, często chcielibyśmy zobaczyć produkt u nas, żeby być pewnym co do skali, kolorystyki i kształtu.
W przypadku marki Jack Daniels, stawiamy na klasyczny, elegancki design, nie skreślając przy tym nowoczesnego trendu. Pierwszym skojarzeniem jest połączenie drewna, , miedzi i prostych kształtów. Oczywiście, inspiracją jest dla nas również sama butelka. Na podstawie moodboardu i zebranych materiałów decydujemy jakie elementy chcemy najbardziej wyeksponować oraz w jakiej technice zostanie wykonany POS.
Cały proces kreacji jest na bieżąco konsultowany z Klientem.
Po zapisaniu najważniejszych haseł i koncepcji przystępujemy do projektowania.
Niezależnie od typu ekspozytora, na tym etapie dopasowujemy kształty i sprawdzamy, co jak będzie działało. Nie ma dwóch jednakowych projektów, nie posiłkujemy się bazą, jak niektórzy dostawcy. To chęć stworzenia czegoś zupełnie odmiennego jest naszym motorem.
Po naszkicowaniu i zatwierdzeniu wewnętrznie, że wykonana praca będzie wyglądała właściwie, przechodzimy do programów komputerowych i modelujemy bryłę w przestrzeni 3D. Używamy do tego najlepszych dostępnych na rynku programów, co pozwala na przedstawienie produktu w realistycznym świetle, ukazując wszystkie strony segmentu. Sam model nie robi zwykle większego wrażenia, jednak tutaj jesteśmy w stanie odtworzyć prawdziwe proporcje. Dzięki temu unikamy kolizji w przestrzeni projekt-wykonanie.
Pamiętaj, naszym celem jest wykreowanie jak najlepszego wizualnie zadowalającego efektu, który będzie odzwierciedlał ostateczny wygląd materiałów reklamowych. Proponujemy design i pewne rozwiązania. Nadążamy za najnowszymi trendami i opieramy się na dotychczasowych doświadczeniach. Właśnie dlatego proponujemy rozwiązania, o których wiemy, że są możliwe do wykonania.
Po przedstawieniu projektu, czekamy na akceptację. Zaraz po zatwierdzeniu możesz wysyłać projekt do wykonawców.
Dziękujemy za współpracę!